Voorlichting voor melders, beklaagden en werkgevers. 

Een persoonlijk advies geeft duidelijkheid over wat u kunt doen of verwachten. 

Stappenplan voor melders Stappenplan voor beklaagden Stappenplan voor werkgevers

Voorlichting

Voor slachtoffers, beklaagden en werkgevers. 

Persoonlijk advies

Buiten kantooruren: bel-mij-terug formulier.

Webinar
Ongewenst gedrag en omgaan
met de (ziek)melding

Brochure

Webinar
Ongewenst gedrag en omgaan
met de (ziek)melding

Gratis webinar

Toolbox ongewenst gedrag

Praktische tools voor betrokkenen

  • Informatie over ongewenst gedrag 
  • Opstellen gedragsregels
  • Preventieve maatregelen
  • Oplossen problemen (voeren van gesprekken)
  • Behandeling klachten
Toolbox - ongewenst gedrag

Integrale aanpak ongewenst gedrag

Voor de aanpak van ongewenst gedrag zijn gedragsregels en het verdelen van taken onvoldoende. In een integrale aanpak leren alle betrokkenen – te zien, te kunnen en te doen. 

Omgang met ongewenst gedrag vraagt om de inzet van alle personen in een organisatie

Lees meer over de integrale aanpak …

Integrale aanpak - ongewenst gedrag
Info per thema in onze kennisbank

Hoe kunnen wij u helpen?  Advies voor melders, beklaagden en organisaties

Iedere organisatie kan de klachtencommissie inschakelen, ook als deze (nog) niet aangesloten is. Enkele voorbeelden van de diversiteit aan organisaties die aangesloten zijn:

ANWB, INTERNATIONAAL STRAFHOF, MVRDV, ING, MSC, ST PHILADELPHIA, NVVP, VAN BENTHEM & KEULEN, RDW, KUNSTEDUCATIE, REMEHA, ETC.