Voorlichting

Voor melders, beklaagden en werkgevers. 

Een persoonlijk advies geeft duidelijkheid over wat u kunt doen of verwachten. 

Voorlichting

Voor slachtoffers, beklaagden en werkgevers. 

Persoonlijk advies

Buiten kantooruren: bel-mij-terug formulier.

Melder Beklaagde Werkgever

Webinar
Ongewenst gedrag en omgaan
met de (ziek)melding

Brochure

Webinar
Ongewenst gedrag en omgaan
met de (ziek)melding

Gratis webinar

Toolbox ongewenst gedrag

Praktische tools voor betrokkenen

  • Informatie over ongewenst gedrag 
  • Opstellen gedragsregels
  • Preventieve maatregelen
  • Oplossen problemen (voeren van gesprekken)
  • Behandeling klachten
Toolbox - ongewenst gedrag

Integrale aanpak ongewenst gedrag

Voor de aanpak van ongewenst gedrag zijn gedragsregels en het verdelen van taken onvoldoende. In een integrale aanpak leren alle betrokkenen – te zien, te kunnen en te doen. 

Omgang met ongewenst gedrag vraagt om de inzet van alle personen in een organisatie

Lees meer over de integrale aanpak …

Integrale aanpak - ongewenst gedrag

Hoe kunnen wij u helpen?  Advies voor melders, beklaagden en organisaties

Iedere organisatie kan de klachtencommissie inschakelen, ook als deze (nog) niet aangesloten is. Enkele voorbeelden van de diversiteit aan organisaties die aangesloten zijn:

ANWB, INTERNATIONAAL STRAFHOF, MVRDV, ST PHILADELPHIA, NVVP, VAN BENTHEM & KEULEN, RDW, KUNSTEDUCATIE, REMEHA, ETC.