INGklachtencommissie ongewenst gedrag 

Omdat ING is aangesloten bij KCOG kun jij rechtstreeks bij ons secretariaat een klacht indienen. De klachtencommissie past de regeling toe die binnen ING geldt.

Voor de procedure en samenstelling van de commissie wordt verwezen naar het Klachtenreglement Ongewenste Omgangsvormen ING Bank Nederland. Ons secretariaat kan je hierover nader informeren.

Je kunt je ook laten informeren en laten bijstaan door een Vertrouwenspersoon. Informatie over de Vertrouwenspersonen vind je op HR pagina van ING Today. 

Hoe dien je een klacht in? 

Je klacht werk je uit in een brief. In deze klachtbrief geef je een omschrijving van de klacht en natuurlijk geef je aan tegen wie de klacht zich richt. Om je te helpen een klacht duidelijk en compleet te maken, hebben wij een conceptbrief opgesteld.
 
De klachtbrief stuur je als bijlage naar secretariaat@kcog.nl t.a.v. mw. Ivanka Schreuder
 
Wat gebeurt er na het indienen van een klacht? 
 
Je krijgt een ontvangstbevestiging. De commissie toetst daarna of de klacht ontvankelijk is, wat betekent dat de commissie checkt of zij de klacht in behandeling kan nemen. Het secretariaat van KCOG zal je ook nader informeren over hoe de klacht wordt behandeld. Je krijgt natuurlijk uitgebreid de gelegenheid om je klacht nader toe te lichten. 
 
—————————————-
 

Heb je vragen of advies nodig? We helpen je graag verder!

Bel 08877-08855 of gebruik het bel-mij-terug-formulier